U utorak 12.07.2022. održali smo prvu radionicu mindfulnessa za djecu uključenu u poludnevni boravak. Pojam mindfulness (usredotočena svjesnost) možemo definirati kao stanje svijesti s pažnjom usmjerenom prema vlastitim iskustvima (tjelesne senzacije, misli, osjećaji) ili prema okolini u sadašnjem trenutku sa stavom neprosuđivanja. Tehnike temeljene na minfulnessu dio su tzv. trećeg vala psihoterapijskih pristupa. Iskustva pokazuju da su djeci i adolescentima vježbe mindfulnessa zanimljive te ih rado prihvaćaju jer im pomažu u samoregulaciji te preuzimanje aktivnije uloge u životu. Vježbe mindfulnessa koriste jezik razumljiv djeci, pokret, tjelovježbu i humor te su prilagođene razvojnim stadijima te socio-emocionalnim i kognitivnim sposobnostima djece. Istraživanja su pokazala pozitivan učinak mindfulnessa u kliničkim skupinama djece i mladih na smanjenju simptoma anksioznosti, depresije, posttraumatskog stresnog poremećaja, somatskih simptoma, problema pažnje, agresivnosti, impulzivnosti, teškoća u ponašanju, vršnjačkom zlostavljanju te poboljšanje i jačanje samopouzdanja te socijalnih vještina. Radionicu je proveo psiholog Armin Hadžić, a djeca su iskazala zadovoljstvo prilikom vježbanja mindfulnessa te će se radionice kontinuirano provoditi tijekom ljetnih praznika.